Sunday, May 30, 2010

KLARGÖRANDE

Upptäckte av en slump att om man skriver in min bloggadress fel hamnar man på något slags galet bibelsällskaps hemsida. Denna sida har absolut INGET att göra med mig, förutom att jag misstänker att en rubbad f.d. nätkontakt ligger bakom den,som hämnd för att jag inte längre vill ha något med personen att göra. Ledsen om någon av er hamnat på denna sinnesrubbade sida. Man vet ju inte vad för programvara som kan pumpas ut därifrån.

Update: Men...det verkar inte spela någon roll vilken adress man slår in. Alla blogspotadresser där blogspot slås in fel leder till denna högst mystiska sida. Har ni råkat ut för detta eller är det något läskigt i min burk som gör att jag hamnar där?

2 comments:

Jul i Laloland said...

Nä, det har aldrig hänt mig. skumt. Men nu vet jag att du inte är galet frireligös om jag hamnar fel någon gång =)

Fridolin said...

Ja eller galet...muslimsk. Det var något med minareter, bibeln och fördömelse och jordens undergång. Hade en chattvän ett tag, som jag skaffade mig för att öva min franska. Han spårade ur och snackade ungefär sådär om homosexuella och par som hade sex inna äktenskapet. behöve rkanske inte säga att jag sa up den bekantskapen... Fick lite paranoida tankar om vad han kan ha skickat mig. Men har ju inte märkt något annat skumt med datan och lite googlingar visar att jag tydligen inte är ensam om detta men vete fan hur jag ska bli av med det.