Monday, June 07, 2010

Jobbansökan pågår

Om ni undrar varför det är lite tyst just nu så beror det på att det har varit betygssättning och just nu är det avslutningsaktiviteter för hela slanten på jobbet. Jag har just bakat kärleksmums som jag ska bjuda mina åttor på imorgon eftersom mitt vikariat går ut i och med 17/6 och jag troligen inte kommer att se dem något mer efter onsdag.

Satt och sökte jobb igår. Det är ju inte klokt vad omständigt det är med alla dessa jobb som ska sökas via en någon CV-sida. Jag fick lov att registera mig på tre olika sidor för att söka fyra jobb...Men jag blev också uppringd av en potentiell arbetsgivare idag och de vill intervjua mig på fredag så det var kanske värt mödan trots allt. Trodde annars att jag skulle börja mögla när jag registrerade samma CV för tredje gången igår. Särskilt som internet uppkopplingen höll på och strulade så att jag fick göra om samma sak hela tiden.

1 comment:

Lalolandet said...

Usch!
Om det är något jag kan just nu så är det cv:s, hemsidor, söksidor och jobbansökningar. Men fy f-n va tråååkigt det är. Hoppas på jobbet på fredag...om det är något du vill ha.