Friday, June 18, 2010

Badmode med 50-talsvibbar



Om det, mot all förmodan, skulle bli varmt i sommar är jag sugen på en sån här baddräkt från Gudrun Sjödén. Både den och bikinin känns härligt femtiotaliga i snittet och finns i tre fina färger. Materialet gjorde mig lite skeptisk dock när jag var och nöp i baddräkten i förrgår; den kändes väldigt bomullig. Undrar om man tappar den när man hoppar i sjön? Priset får det att hugga lite i min snålnerv också (595 kr) men om man bara drömmer så kan jag tänka mig en baddräkt i varje färg, gärna med matchande, luftig tunika.

2 comments:

Jul i Laloland said...

UNDERBARA!!!
Har du varit på den nyöppnade lagerbutiken i Årsta???
Känner för att åka upp ENBART för den.

Fridolin said...

Nä, inte än men ska försöka lura med min mamma dit när hon kommer hit efter midsommar, om jag inte gör mig ett ärende dit nu i veckan när jag är ledig...