Saturday, January 16, 2010

Nytt år- ny inriktning

Den här bloggen var från början tänkt att handla om lite allt möjligt, vad som intresserar mig egentligen men sedan blev det en renodlad matblogg. Julbloggandet gjorde dock att jag kände att det vore kul att inte begränsa mig till bara mat när det finns så mycket annat roligt här i livet. Så min tanke är att utöka bloggen innehållsmässigt och också ge plats för inredning, pyssel, böcker och annat kul. Jag ska även försöka lära mig lite mer om hur man kan kategorisera upp innehållet så att den som är intresserad av just recept kan hitta dit utan att behöva läsa alla inlägg om papiljotter och bordsunderlägg t.ex. Men för att ni som brukar surfa hit inte ska känna er alldeles vilsna ska jag börja med att bjuda er på tre recept på maträtter som lagats i det fridolinska köket udner januarimånad. Bloggens namn ska också ändras tillbaka till ursprungstiteln -om jag minns hur man gör vill säga...:P

2 comments:

Anonymous said...

Ja, då hoppas jag att Du kommer ihåg tidigare bloggnamn samt meddelar oss läsare så vi även fortsättningsvis får läsa allt intressant Du skriver.
Salaborna

Fridolin said...

Blir ingen skillnad för er läsare när det gäller adressen. Det är bara titeln som ändrats tillbaks til lursprungsnamnet. Så läs på ni bara! The more the merrier :)