Saturday, March 20, 2010

Dille på ljusslingor

Var jag tittar, var jag står, var jag sitter var jag går verkar de ju dyka upp! Eller mest när jag surfar runt på nätet kanske men just nu finns det riktigt mycket fina ljusslingor att dregla över. Till exempel de här två från Cosas. De blommiga, japanska lyktorna är ju bara så snygga! Fast 629 kr för lite elsladd och papper (om än snyggt papper) känns lite magstarkt tycker jag. Dessutom vill jag helst ha slinga på balkongen så det får nog bli budgetvarianten med soleller från IKEA som tål utomhusbruk.


4 comments:

lotta said...

Den där i mitten var verkligen jättefin!

Fridolin said...

Den hade lite humanare pris, 259 kr, men jag sitter och funderar på om man inte skulle kunna göra något likanande själv? Har för mig att jag har sett någon göra större ampor av garn genom att linda garn kring en ballong och sedan doppa i klister eller hur det nu var.

Fridolin said...

lampor...

Jul i Laloland said...

SNYGGA!
Men jag tror att du precis så kan göra dem själv. En billig ljusslinga från Rusta eller nått och så kanske lägga pengarna på något hottare papper. Hm...kan vara nått, jag vill också ha på balkongen!