Wednesday, January 02, 2013

Tillbaka

Efter ett ganska långt uppehåll och lite bloggande på systerbloggen är jag nu tillbaka. Vi får väl se om inläggen kommer lika tätt (hrmt...) som de gjort det senaste men nu har jag öppnat här igen i alla fall. Jag har ju nämligen jullov i nästan en liten vecka till och då har man ju tid med slöande, soffhäng och bloggande.




Något annat man har tid med är att utforska Photobucket som faktiskt hjälpt mig en del med mitt bildutrymme. Dessutom har jag just upptäckt att Photobucket har ett bildredigeringsprogram inbyggt så det har jag suttit och lekt med här på morgonen. Det är ju otroligt vad barnslig man kan bli ibland men nu har jag skräckifierat en snögubbe, gjort om Hjo till hur det kan ha sett ut för ca 100 år sen (synd bara att det står ett bilskrälle parkerat mitt i bilden) och fantiserat om hur Paris kunde ha sett ut 1970 så nu vet ni vad ni har att förvänta er för typ av bilder här en tid framöver...

































Update: Lärde mig just också att man inte kan börja flytta runt sina bilder i olika album i fotohinken om man redan har bloggat dem för då försvinner de  (vilket egentligen är rätt logiskt).

No comments: