Thursday, November 02, 2006

Julklappstips 2

Bilden är hämtad från www.bazarte.com
En annan sak som i alla fall jag väldigt gärna skulle vilja ha är den här fina plåtburken i design av Valérie Nylin. Den är ju bara så fin och skulle verkligen passa bra på min nya hylla istället för det nuvarande papperpaketet från Lipton. Jag stod och dreglade över den på STOCKHOME idag men avstod från att köpa den då det finns så mycket annat som jag behöver mina pengar till just nu. 79 kr är väl i och för sig inte någon blodig summa pengar men hade jag köpt den hade jag ju också blivit tvungen att köpa en massa lyxiga teer att fylla de små facken inuti med. Valérie Nylin har designat ett flertal andra burkar också, bl.a. en karamellask, en burk att ha flingor i och en sybehörsburk. Teasken är min favorit eftersom den, enligt mig, har det finaste motivet.

No comments: