Wednesday, October 16, 2013

Sommaren som gick

Det härliga med att vara så seg som jag är att med att blogga är ju att jag liksom får uppleva sommaren en gång till när jag går igenom bilderna i kameran. Och vilken sommar ändå! Detta var ju sommaren som började med att vi blev föräldrar - jag blev mamma! - och trots att sambon blev sämre mitt i detta nyas början blev det en sommar som bjöd på mest sol på länge och många fina lediga dagar tillsammans.



















Vi åt långa sommarfrukostar med färska bär i yoghurten.















Tog morgondopp i alla väder.




Och tvättade nerbajsade bebiskläder för hand...



















Fikade i solen på verandan















Eller på ett trevligt  ställe i närheten.
















Åt goda middagar ute på krogen...

och utomhus vid torpet. 

Dessutom har vi ju gjort en hel massa fina utflykter som jag skrivit om här tidigare och vi har gosat och jollrat i timtal med Ivar och det är väl ungefär så fint man kan ha det. 

No comments: