Friday, June 01, 2012

Sovrumsmakeovern


Ja den där titeln högg ju lite i själen i engelskläraren på mig men "sovrums make over" ser ut som särskriv ing och skaver ju ännu mer. Vi har gjort om i sovrummet helt enkelt. För ett rätt bra tag sedan faktiskt (i mitten av maj eller så?).  Jag var lite less på Anna O- överkastet som prytt vår sovrumsvägg sedan vi flyttade in och behövde förnyelse. Jag passade också på att rensa ur min garderob. Tre stora plastkassar blev det som fick åka vidare till Erikshjälpen så nu kan man ju inte handla där på ett tag. Det vore ju illa om man köpte tillbaks sin gamla skit menar jag...

Istället för rosa blev det blått. Rätt otippat egentligen
för att vara mig men jag har å andra sidan varit inne på blått redan förra sommaren men liksom inte fått arslet ur vagnen. Nu blev det dock nya gardiner från Indiska, nya påslakan från Åhléns och en blå, mönstrad duk, också från Indiska, bakom huvudgärden.
'

No comments: