Wednesday, August 23, 2006

Jag fööööder...det blev en blogg...

Jaha, så nu var man med blogg. Det var väl på tiden med tanke på att jag "tjuvläst" andras bloggar i snart mer än två år. Jag har varit rätt sugen ett tag men beslutet har fått växa fram och liksom med alla andra bäbisar fick pojkvännen hjälpa till lite för att det skulle bli av. Bloggen alltså. Nu återstår bara att se vad jag kommer att skriva om. Det lutar åt lite av varje. Mat (mycket mat misstänker jag), mode, kanske rentav politik såhär i valen och kvalens tider. Med största sannolikhet kommer bloggen vara min "ventil", dvs. en plats där jag kan ge utlopp för både den ena och den andra frustrationen eller bara ventilera mina högst ogenomtänkta resonnemang. Håll till godo!

1 comment:

Anonymous said...

Detta kommer naturligtvis väldigt sent, men grattis så smycket! En välskapt liten blogg!

Din vän Enrique från Triogatan